Doprava

Cena dopravy, balného a manipulace po České republice je závislá na váze balíků.

Aktualizace: 31.8.2018, ceny platné od 1.9.2018

Váha od 0 do 2 kg - cena 78 Kč bez DPH 21%

Váha od 2 do 3 kg - cena 82 Kč bez DPH 21%

Váha od 3 do 5 kg - cena 84 Kč bez DPH 21%

Váha od 5 do 10 kg - cena 92 Kč bez DPH 21%

Váha od 10 do 15 kg - cena 102 Kč bez DPH 21%

Váha od 15 do 20 kg - cena 112 Kč bez DPH 21%

Váha od 20 do 25 kg - cena 122 Kč bez DPH 21%

Váha od 25 do 30 kg - cena 132 Kč bez DPH 21%

Váha od 30 do 40 kg - cena 146 Kč bez DPH 21%

Váha od 40 do 50 kg - cena 242 Kč bez DPH 21%

Váha od 50 do 60 kg - cena 262 Kč bez DPH 21%

Váha od 60 do 70 kg - cena 276 Kč bez DPH 21%

Váha od 70 do 80 kg - cena 290 Kč bez DPH 21%

Váha od 80 do 90 kg - cena 380 Kč bez DPH 21%

Váha od 90 do 100 kg - cena 400 Kč bez DPH 21%

Váha nad 100 kg - cena po domluvě nebo je možné rozdělit na více objednávek.

Více jak 100 kg na jednu objednávku, přepravní společnost neodveze.

Při platbě dobírkou je ke každému rozmezí váhy připočítána platba za dobírku a informační sms 26 Kč bez DPH 21%.

 

Doručení zboží

Objednávky přijaté od pondělí do pátku do 11:00 hodin předáváme ve většině případů přepravní společnosti GLS ještě týž den nebo nejpozději následující pracovní den. Po vyskladnění zboží obdržíte od nás potvrzovací e-mail, že je zboží předáno přepravní společnosti. Další pracovní den obvykle společnost GLS zásilky doručuje. Ještě před svým příjezdem Vás řidič bude kontaktovat na uvedeném telefonním čísle a dohodne s Vámi hodinu doručení. Platba dobírkou řidiči GLS je možná hotově nebo kartou.

Převzetí a reklamace zboží poškozeného při přepravě

Odesílatel odpovídá za náležitě zabalené zboží. Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, například je roztržená krabice, můžete odmítnout balík převzít. GLS pak vrátí balík do depa a předá informaci odesílateli. V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”). Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS totiž nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků, kvůli poštovnímu tajemství.

„Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací ZDE. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.“